cansuerg benim ayağıma cam batmıştı içinden eşim çıkardı camın ucu göründüğü için direk çekti, kan çok akıyordu biraz sızladı onun dışında iyileşti gitti.kesik çoksa bir hastane gidilebilir dikiş için belki onun dışında bir sıkıntı yaratacağını düşünmüyorum.