Turna44 Sumiire teşekkürler ☺️aradım ama ulaşamadığım hastaneler de var malesef. belki bilen vardır hemende gidemiyorum ilçesindeyim
mathildays1 gözde hastanesi bayramdan sonra açılacak diyorlar ama tam bilmiyorum 😔 offf nerede doğum yapacağız
Tuba_44 mathildays1 devlette gitsen bakmıyorlar bişe cevap verimiyo doğru düzgün ben en son fetih sekine gittim ayrıntılı nasıl olacak onu düşünüyorum
Turna44 mathildays1 valla ben daha ayrıntılı bile yaptırmadım heryer kapalı olacak bilmiyorum Allah yardımcımız olsun
mathildays1 Tuba_44 araştırmada olmuştum detaylı ultrasonu. dr halis vardı çok iyi bakmıştı. ama sıra beklemiştim 1 gün boyu. şimdi çok kişi kalmamıştır az sıra beklersiniz
Turna44 mathildays1 ben 1 hafta önce aradım devlette tok dediler ayrıntılı ya. Bulamaz sam elazığa gideceğim mecbur
mathildays1 Tuba_44 devlet hastanesi mi yapmadı 2li taramayı? bu günlerde mi yapmadı depremin ilk günlerinde mi?
Tuba_44 mathildays1 14+4 şuan hiçbiri yapmadı araştırma devlet depremden dolayı önce zaten araştırma yapıyordu
mathildays1 Turna44 araştırmayı da ayrıca sordun mu canım? übeyt akçin yapıyordu bir de. açtı mı acaba kliniğini
Turna44 mathildays1 üni deki araştırmaya bir türlü baplanamadım çarşıdaki yeni araştırma varya orayı aradım sadece