[silindi] doğum anına kadar tek kişilik odada sancı çekiyorsunuz normalde doğuma kadar refakatçi almıyorlar benim doktorum izin vermişti İlkay hanım görümcem kalacaktı zaten yanımda doğuma kadar durdu benimle doğumdan sonra da gece doğumhane kısmında tek kişilik odada kaldık sabah servise çıkardılar 24 saat doldu çıktık iki kişilikti servisteki odamız bir kaç saat sonra yanımızdaki kişi taburcu oldu yine tek kaldık eşim doğumdan sonra beş dk gelebildi yanıma mahremiyet açısından hak veriyorum aynı gün bir Sürü doğum vardı çünkü acı odasında olmuyor doğum girip çıkarken sıkıntı olmasın diye 5 dk izin verdiler sonrasında serviste yanıma geldi onda da çok uzun süre kalmadı su yuttuğu için yoğun bakıma almışlardı oğlumu yanımda değildi eşimde yorgundu gönderdim dinlensin diye