herkesherseyicokbiliyorzaten Bana öneride bulunun hanımlar ☺️ Çok da pahalı olmasın tabi :) Memnun kaldığınız yada hoşunuza giden kabin boy bebek arabaları
Egemomsss herkesherseyicokbiliyorzaten Hamilton marka aldık geniş,hafif ve gayet kullanışlı tavsiye ederim. E bebekten 4,500 tlye almıştık.
Cansuu41 Bende araştırıyorum prego lotus var o hoşuma gitti pusetle beraber 5 300 du sanırım trendyolda
herkesherseyicokbiliyorzaten Cansuu41 yani bebeğim küçük değil ondan pusete ihtiyaç duymadım. Ama bakıcam İnşeAllah. Şeyde güzel Pierre cardin kapsul, ama işlevini bilmiyorum tabiki görünüş olarak güzel
Edsn Kuzuletta ben Pierre Cardin yehoo kullanıyorum çok memnunum onun bir tık daha genişi de Kraft A9 o da muhteşem bir araba memnun olmayan duymadım çok da kaliteli
Cansuu41 Kuzuletta evet aldım henüz kullanmadım ev içinde deneme sürüşleri yapıyorum arada çok rahat hafif bi araba benim çok hoşuma gitti tek başınada dışarda rahat bi şekilde kullanirim