Hasretim7780 bende aynı durumdaydım canım 40+6ya kadar bekledik suyum çoktu, kanala girmemişti her şeyi yaptım yürüyüşler, egzersizler ama patron bebek gelmek istemedi☺️suni verilcekti artık gittim bebeğimin kalbi yavaşlamış acil sezeryana alındım🤷 çok şükür sağlıcakla aldım kucağıma bebeğimi🙏🏻🤍