Anonim01 Kızlar şu an 37. Haftama girdim hiç doğurucam hissi yok sizde de oluyor mu bilmiyorum da erkekler geç gelir diyorlar doğuran var mı bu haftalarda ahsjsj
yarendogann Anonim01 Canım benimki kız 40. haftam 4 cm açılmam var ancak asla sancım yok kasılmam yok suni sancı verecekler
yaprakyzglc yarendogann benimde kız bende 40+2 oldum. Normal doğum görünüyor ama benimde sancım yok. Ne yaptıysam olmuyor da