Merhabalar kuzenim ileri derecede epilepsi hastası. İlaç da kullandı, sağlıklı bir gebelik geçirdi ve dünya tatlısı bir oğlu oldu :) size de sağlıklı bir gebelik dilerim korkmayın ama benim çevremde örnek çok. Hatta gebelik ve doğumun iyi geldiğini bile söyleyenler var.