En son hastaneye gittim de 30 haftalık tık şimdi 32+2 olduk bir dahi ki kontrolüm ise 33. Haftaya denk geliyor en son kilosu 1700 lerdeydi 3 hafta sonra kontrol bana biraz gec bir süre gibi geldi sizler kac hafta arayla gidiyorsunuz kontrole ve gün icinde yatarken agrılarım oluyor kasılıyorum resmen kasık agrısı rahim de Bi baskı duramazsam tabi ki acile giderim ama inatla sabretmeye calışıyorum sütüm gelmeye başladı ve gögüs uclarım özellikle aşırı kaşınıyor tabi bir daha ki kontrole bişi kalmadı hafta salı 6 gün var tabi