Kızlar merhaba. 38 haftam doldu. Su azlığı ve tansiyon riskim vardı. Bebeğin de gelişimi artik durduğu için doktor gel suni sanci ile doğumu başlatalım dedi. Şuan sariyer hamidiye etfale gidiyorum. Suniden de biraz tırsıyorum açıkçası. Dua edin bana rahat geçsin, kimin duası kabul olunur bilinmez..🧡