10 haftalıktı kalp atışını hiç duymadım o zamana kadar bekledim gitmediğim doktor kalmadı belki görmüyorlardır yanılıyorlardır diye ama ne yazıkkı yaşamıyordu ilk kahverengi leke geldi sonra kırmızıya döndü ve evde düşük yaptım kendi düşmesini bekledim kürtaj olmadım ilaçla da doktorum kalan parçaları düşürdü eğer ki doktorunuz hiçbir hakereket görmüyorsa dediği doğrudur biraz daha bekle inşallah sonucu hayır olur canım