17papatya Kızlar 12+3 günlük hamileyim bugün cinsiyetimiz kesin olarak belli oldu..Şükürler olsun oğlumuz olacak nasipse..Rabbim şu mübarek günlerde isteyen herkese nasip etsin..🙏🏻💙
esraEb 17papatya allah başığlasın inşallah sağlıkla kucağınıza alın 🤗benim de ponçiğim oğlan inşallah 🤗 şu an hastanedeyim 18. Haftada öğrenmiştim ama kesin dedi şu an 21. Hafta 🙏
3Tospikannesi 17papatya amin inşallah ama yine de kesin gözüyle bakmayın benim 3.gebeliğim ilk çocuğumda 12 haftalıkken kesin erkek dendi sonra gittiğimde kız dedi doktor kordonu pipi ile karıştırabiliyorlar giyimi hemen almamanı tavsiye ederim 16.haftayı bekleyin tabiki yine de siz bilirsiniz 😊
Merve_vrl Ahh ne güzel,Allah bize de nasip etsin inşallah ☺️ herkesin bebeğinin de eli ayağı düzgün,sağlıklı şekilde doğmasını nasip etsin. Aminnn🌺