Ipeko Kızlar ilk hamileliğim olduğu için bişey bilmiyorum beta değerime bakabilir misin kese var bebek yoktu betam normal mi sağlıklı bir gebelik mi
mrvsrcn Ipeko ne zaman gittiniz doktora? ikinci değere göre bebek olmalı diye düşüyorum çok yüksek çıkmış değer
neanladinyurdagull Ipeko doğru sonucu doktorunuz söyleyecektir elbette ama betanız normal gözüküyor kesin bir dille kese varmı yada bebek varmı biz birşey diyemeyiz tabiki ama değeriniz gayet yükselmiş
Ipeko mrvsrcn 5 nisanda gittim 19 una randevu verdi bende özelden yarına randevu aldım içim rahat etsin diye
Ipeko 2kuzu1anne evet doktorda aynısını söyledi ama ilk betam düşük çıkınca kesin konuşmadı doktor korktum o yüzden