dunyamsin 6+4 uz ama ben birşey yiyemiyorum sürekli ogcuyorum ağzımda buyuyo herşey su bile artık içemiyorum sizde de öyle mi bu bebeğin saglikli olduğunu mu gösteriyor
[silindi] dunyamsin ben 13 haftasina kadar oyleydim hic istahim yoktu.kusma falan yoktu ama ogurme vardi.koku hassasiyeti.cok sukur simdi gecti
Esrafatih01 Sağlık durumu ile alakasi yok. Çok normal bende hiçbir şekilde yiyemiyordum sürekli kusuyordum feci şekilde prilam kullanıyordum çok az geçiriyordu. 14 haftaya kadar devam etti
Avril Esrafatih01 ben de yedinci haftamdan beri kullanıyorum 12 haftalık olacağız az kaldı ama hala bulantım oluyor inşallah ben de bırakabilirim 🙏🏻