kadersaka Merhabalar nasıl gidiyor emzirme dönemi sizlerde? Valla ben süt sağmaktan biberon yıkamaktan yoruldum :)) birde kızlar göğüs ucumda çatlaklarım arttı buna önerebilceğiniz bir ürün varmadır tahriş olmasını engellemek için.
seyda53 kadersaka ben gümüş kapak kullanıyorum. göğüs ucum hassas sütyen değince acıyo bu yüzden kapak kurtarıcım oldu resmen
gulerrr11 aynı bende de durumlar maalesefff, ben wee baby’den göğüs kalkanı kullanıyorum hiç oluşmadı bu tarz bir şey umarım bir an önce geçer ve bu ürün aynı zamanda koruduğu için iyileşme dönemine alıyormuş o bölgeyi korkmayın kullanın geçer.