cemreee__ merhaba 15+2 benimde
Dün aynısını yaşadım sıcak bastı ve karardı dünya aklım gitti korkudan bugün kontrolüm vardı sordum doktorum gebelikte normal zaten düşük tansiyonlusun, yüksek olması riskli
Baş dönmesi durumunda hemen oturmaya çalış yavaşça toparlarsın dedi