Dondurulmuş embriyo Transferi yaptırdım. Transfer günüm dahil 10. Günüm. Dün erken gebelik testi yaptım ilk başta çok silik çıktı sonrasında çok az belirginleşmiş. Bugün tekrar yaptım yine silik bir şekildeydi hiç koyulaşmamış. Yarın test günüm ama bu şekilde olup hamile olduğunu öğrenen var mıdır?