O1anneeee Kizçeler tecrübeli anneler bana yorum yapın ne olur az önce nst ye girdim açıklık nerdeyse hiç yok sancılar 15 dk da bir geliyor 5 dk da bir olunca gel dediler sizce doğum tahmini ne zaman olur🥺