zeytin_ 4 haftalık gebeyim bugün biraz çok fazla yürüdüm hafif kahrengimsi bi akıntı gelmiş normal mi acaba? 🥺
Hizligonzales zeytin_ doktorunuzla gorusun korkulacak bisey olmayadabilir yerlesme kanamasida olabilir ama gebelikte hocbir kanama ihmal edilmemeli
Esrafatih01 zeytin_ ilaç yazdı mi benden de beş haftalikken gelmisti düşük tehlikesi vardi Progestan kullandım
Eva-13 Hizligonzales Progestan azlığı veya yerleşme kanaması olabilir yinede bu dönemlerde fazla yürümemeyi tercih ederseniz daha iyi olur.
BurcuArya35 zeytin_ canm yerleşme de olabilir ama mutlaka Dr una sor benm 9+4 te kahverengi akıntı geldi simdi 11+4 teyim hastanede yatıyorum 2 haftadır kanama alanı görüldü rahimde