Ben aslında ihtimal vermemiştim reglime bir gün kala test yaptım negatif çıkmıştı çöpe attım… sonra iki gün adet gecikti alla alla dedim testi çöpten çıkardım baktım pozitif 😂 iki gün üst üste tekrar test yaptım pozitif doktora gittim onayladı oda 😇 daha algılamadım değişik duygu ama istiyorduk yani🙏🏻🥰