Normal sancıların başlayınca suya koyman gerekiyor. Annem bana yaptı ve gerçekten faydasını gördüm. Bi kaç sure okunuyo o şuta, sancı geldikçe açılıyo çiçek gibi. Bana o sudan azıcık içirdiler, aradan 1 saat geçti yine azıcık içirdiler sonra doğuma girdim, kızım doğar doğmaz (sesini duyunca) çıkardılar