İğne ve fitili 12. Haftama kadar kullandım aynı şekilde kasık ağrılarından yürüyemez hale geliyordum sık değildi ama her fitil sonrası özellikle ağrım çok olurdu,ilaçları bıraktıktan sonra çok şükür ağrım yok,hepsi ilaçların etkisiymiş,hiç canını sıkma iyi düşünmeye çalış güzel şeyler olsun😍