Bugün 23+2 olduk, bu haftasonu hastalanıp acile gittik ve faranjit olduğum için bana Klamoks antibiyotik yazdı. Antibiyotiği kullanmaya başladığım günlerde benim genital bölgemde bi kaşıntı da başladı aynı zamanda. Daha önceden hiç mantar problemi yaşamadığımdan bilemedim ilk önce fazla önemsemedim kaşındı ama geçer gibi düşündüm. Sonra bi baktım geçmiyor araştırdım internetten antibiyotiğin mantar yapabileceği yazıyordu. Antibiyotiğin prospektüsünü okuduğumda ise sık görülen yan etkilerde mantar yaptığı yazıyordu. Böyle bi şey daha önce yaşayanınız var mı? Ne yapılmalı?