Sevimlianne_adayi Testler yapıyorum bugün 3 tane yaptım 1 tanesi dışında hepsinde gölge gibi çizgiler var en iyisi gidip kan vermek bugün 5 e kadar alırlsr mı yoksa direk yarın mı vereyim
beyzacmvrc Sevimlianne_adayi aç karnına aliyolar yarın sabahtan gidicen 8-9 da Zaten 10 a kadae falan aliyolar Sadece beta baktircaksan ac olmana gerek yok ama
Dark Sevimlianne_adayi sabah saatlerinde alıyorlar kanı öğlene doğru gidiyor çünkü. Randevu alınıyor bizim burda isterseniz bakın ona göre saatinde gitmiş olursunuz
minikmucizeemaak Sevimlianne_adayi Ben burda aile hekimimde tok karnına verdim ama sabah saati verirsen daha erken sonuç alabilirsin barkod almayı unutma Rabbim gönlüne göre versin ❤️
Dark Sevimlianne_adayi bizde randevusuz gidilmiyor aile hekimine tıklayınca çıkıyor, belki yere göre değişiyordur
uzlet Sevimlianne_adayi Hamilelik testi için açlık fark etmez ama sağlık ocakları belirli saatlere kadar tahlil alıyor canım laboratuvarlara gönderiyorlar çünkü genelde sabah 10′a kadar öğleden sonra da ikiye kadar olur Mümkünse sabah git
Beggg Sevimlianne_adayi aç karnına sabah erkenden gitseniz daha iyi olur. 1 gibi kanlar hastaneye gönderiliyor diye biliyorum
BurcuArya35 Sevimlianne_adayi sağlık ocağı sabah alıyor sadece ama diğer özel polikliklere gidebilirsn orda her saat alıyorlar