AylnDogn Arkadaşlar merhaba 19+5 günlük hamileyim. Ayrıntılı ultrason için randevu almaya gittim fakat randevular dolu denildi. Sizler kaç haftalikken ayrıntılı ultrason yaptırdınız?
Ahsenn031013 AylnDogn devlet ise çok geç kalmışsın randevı almak için😔 19-24 arası yapılıyor ben 22 de yaptırdım Hangi şehirdesin bilmiyorum ama üniversite hastnesi varsa özele göre daha uygun bi fiyatda yaptırabilirsin Genelde randevu bulanabiliyor oralarda
Hilalyazbos53 AylnDogn 21+2 de yaptırıcam bende ünıversıte hastanesinde yer yoktu, dolu olduğu İcin ekstra 170 TL gibi bir ücret istendi ile randevu oluşturmuştum
AylnDogn Ahsenn031013 aynen geç kalındı. 15 haftalikken hastaneye gittiğimde 21 haftalikken gel demişlerdi iki gündür kanamam olduğu için bugün hastaneye gittim randevu bulamadim 2 hafta sonra kontrolüm var o zaman tekrardan randevu almaya gidecem
pembemor25 Ahsenn031013 muayene parası dışında ayrtınılı ultrason için para veriyor muyuz nasıl oluyor özel kliniğe gidiyorum da 😊
Ahsenn031013 pembemor25 özelde hem muayene hem detaylı diye ücret ödüyorsunuz Medicalde böyle en azından Diğer özeldekileri inanın bilmiyorum bişe diyemem Ha pardon üniversite hastanesinde sadece detaylıya veriyorsunuz
papatyaseveranne pembemor25 medipol Bahçelievler de yaptırdım ben, 1690 tl idi detaylı ultrason. Başka doktor yapıyo kendi doktoruma sonuçlarla birlikte gittim, o bunun için kayıt açmadan gel demişti 🌸
pembemor25 Ahsenn031013 aaa ben bilmiyordum ne kadar ücret mesela aşağı yukarı ben 900 lira muayene parası veriyorum zaten 🤣
pembemor25 papatyaseveranne ama benim doktorum 20. Hafta da detaylı ultrason var falan dedi yanı kendi bakacak gibi konuştu
Ahsenn031013 pembemor25 doktorunuz nerde Genelde hepsi öyle det zaten Özelde bunu söylüyorsa ordaki peritanalojife gönderir Ama sizin doktorunuz en baştan peritonolog ise tabi kendi bakar
pembemor25 Ahsenn031013 aaa o zaman ben 20. Hafta da kendi doktoruma gideceğim sonra ki günler mi beni yönlendirecek e şimdiden dese ya 20. Hafta da şurdan randevu al sonuçları bana getir diye. Siz nasıl yapmıştınız doktorum perinotolog değil demek ki beni de yönlendirecek üniversiteye falan