pamuk_29 Merhaba Kızlar , Pendik yüzyıl hastanesinde bildiğiniz iyi bir doktor var mı acab, oraya takipli olmak istiyorum ve iyi bir doktora ihtiyacım var. İlk gebeliğim sonlandırıldı 7. Ayda malesef o yüzden şu an sıkı takipte olmam gerekecek
Burrccu pamuk_29 arkadaşım orda dogum yaptı hic onermiyor. Sezeryan yerini bile yara ettiler iltihap kaptı. Bayagi sıkıntılı gecti onun sureci.
Busranur67 pamuk_29 ücretleri ne kadar olmuş acaba ben ilk doğumunu orada yaptım 5 sene önce ama şuan oraya gitmiyorum
Burrccu pamuk_29 oyle maalesef, dogumdan sonrada bebegin kontrolleri ile ilgili bile bilgilendirme yapmamışlar, gece gittigi icin kendi doktoru degil nobetci doktor ilgilendigi icin ekstra sıkıntı olmus