Kubrabsyg45 daha çok küçük sürekli emmek istemesi normal, her seferinde ikisini de sagmak yerine su şekilde yapabilirsiniz.
Mesela kalktı solu emdi, sonra solu sagarsiniz sağa dokunmazsiniz kalkınca sağı verir sağı sagarsiniz böylece ikisi de aynı anda bomboş kalmaz. Doktorunuz neden öyle dedi bilemiyorum (size ozel bir durum da olabilir yanlis demis demek istemedim) çünkü ben 20 gunlukken sagmayi tamamen bırakmıştım ihtiyaç olmadıkça ve blok emzirme yapıyordum. Yani şöyle sol emiyor uyuyor uyanıyor tekrar sol emip sonra sağa geçiyor. Çünkü sütün ilk kısmı şekerli sonlara kalan kısmı yağlıdır ve asıl yağlı kısım kilo aldırır. Sağdığınızı vermiyorsanız ya da daha sonraya veriyorsanız yağlı kısmı alamadığı için çabuk acıkıyor da olabilir. (tabi doyuyordur ve sürekli emmek istemesi çok normal sizi hissetmek istiyordur biraz karışık yazdim kusura bakmayın)