Esra_57 Doğum sırasında oksijensiz kalmış bebeğim şuan yoğun bakımda Hipotermi tedavisi görüyor bu durumda olan var mı
Sureyya1 Esra_57 sag salim kucagina alirsin insallah sinop neden saglik konusunda boyle bilmiyorum o ebelere dava acsan yeridir
Elifmondeisen Esra_57 merhabalar, bebeginiz ne durumda? Benim yegenim de suan bu tedaviyi goruyor. Cok endiseliyiz
Yagmursnr @Esra_57 bebeğin nasıl şuan ne durumdasın bende 28 Mart’ta doğum yaptım bebeğim Hipotermi gordu