Mira34 Merhaba arkadaşlar benim normalde reglim yarın bende sabırsız annelerdenim dün hamile olduğumu öğrendim derim 94 cıktı. Ve iki gündür kasıklarım ve belim çok agrıyor 🙁 Bu ağrılar sizce normal mi çok korkuyorum bebeğime bir şey olacak diye 🙁
KubraKilinc Mira34 gayet normal bende şuan 4 haftalık hamileyim hala devam ediyor ağrılarım bol bol dinlen ve eğilip kalkmamaya çalış
Aliahlas Mira34 bende o agrilari çok çektim ilk başta hamile oldugumu bilmediğim icin bayada ağrı kesici ictim adet olucam sanıyodum snradan hamile oldugumu öğrendim bir süre sonra geciyo o ağrılar merak etmeyin 😊
Minnosunannesi Mira34 ben 20 haftalığım hala ağrıyor canım endişelenme 😊 şanslısın erken öğrenmişsin bu zamanda dikkatli ol Bebeğin sana tutunmaya çalışıyor raflara uzanma ani hareket yapma ve çok ayakta kalma
Mira34 KubraKilinc Cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederiö. 😍 Allah nasip ederse ilk gebeliğim tecrübesizim yarın tekrar kan verip degerlendirecez inşallah 2 ye katlanır değerlerim ♥
KubraKilinc Mira34 benimde ilk gebeliğim benim hiç tecrübem yok inşallah güzel sonuçlar alırsın canım 🙏🏻🙏🏻
Senailhan Normal canım o ağrılar ama sen yat yorma kendini sakın dikkat et kendine ki bebiş tutunabilsin inşallah değerlerin de yükselir Allah'ım isteyen herkese nasip etsin
Mira34 Senailhan aminnnnn canımmm Allah razı olsun ♥ Sürekli dinleniyorum Allah'ın izniyle.. İki gün böyle şiddetli ağrım olunca korktum 🙁
Mira34 sebos Çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız rabbim sağlıklı bir şekilde brbeklerimize kavuşmayı nasip etsin. ♥😍🎀
Mira34 Deletedmom05 Pragramlı bir gebelikti aslında hiç umudum yokken test yaptım ve ikinci çizgi silik çıkınca çok şaşırdım. Ve kan tahliliyle kesinleşti çok şükür aslına bakarsan bende çok şaşırdım nasıl çıkar diye 🙂
Mira34 Aliahlas Allah korumuş bebeğinizi rabbim size bağışlasın 🙂 Ben de her an adet olacam diye çok korkuyordum içim rahatlattınız şu an teşekkür ederim 🙂
Mira34 Minnosunannesi Ne güzel MAŞALLAH rabbim size bağışlasın 🙂 Tamam canım dikkaet ederim iyi oldu söylediğin teşekkür ederim 🙂 fark edemeden alışkanlık raflara uzanıyordum daha dikkatli olurum şimdi ♥
FeyzaaDirikBaysal Mira34 ben 13+3 üm ilk öğrendiğimde 6 haftalıktı ama çok sancım vardı adet olamamanın ve kesenin oluşmasından dolayı olan Bi ağrı demişti doktor şimdi ise geçti sağlıkla kucağınıza alın🙏
Mira34 FeyzaaDirikBaysal Çok teşekkür ederim aminnn inşallah aynı şekilde siz ve bütün bebeğini bekleyenler saglıkla alsınlar kucaklarına ♥ 🙂
Didemalkanendik Mira34 normal canm bende 6+2 yim benmde ağrım vardı dr normal dedi şimdilerde yok çok şükür
Mira34 Didemalkanendik Çok teşekkür ederim adet sanvısına benzediği için korktum rabbim siza bağışlasın bebişinizi ♥😍🌹
Ervaablaoluyor Bende dun kan verdım adetıme 2gun kala 48 çıktı degerım cok dusuk ama insallah 2kat artarsa sorun olmaz yarın tekrarlayacam hayırlı olsun cnm benımde 3dusugum oldu cok korkuyprum rabbım bıze bagıslasın evladımızı🙏😔
Mira34 Ervaablaoluyor Canım hiç korkma ve endişe etme önemli olan düşük çıkması değil 48 saatte bir değerin iki katına çıkması içini ferah tut ve rabbime sıgın Allahın izniyle herley çok güzel geçecek inanıyorum 😍♥ ve kayıpların için çok üzüldüm dilerim bu defa sağlıkla alırsın kucağına 🤗
Akyuzmeervee Ervaablaoluyor bende dusuk yaptim ve suan hamileyim 4 haftalık korkuyorum nasıl olacak diye