momlife_7 doktorunuzun konuşmasıyla kendi doktorumun konuşmasını kıyasladığımda benm doktorum normal doğum için beni gaza getirirken sen yaparsın Merve çatır çatır doğurursun Merve demişti. Ve bir sürü şey. Doktorunuz niye öyle sezeryan a yönelik konuşmuş anlamadım.
Bende normal doğum istiyordum, 38+4 de çatı muayenesi oldum çatımın dar olduğunu söylerken bile perine masajı yürüyüş hurma vs vs bir sürü şey söyleyerek beni normal doğuma cesaretlendirdi doktorum ama çatım dar olduğu için risklerinde söyledi. Karnına bastırmamız gerekebilir, bebeği vakumla çekmemiz gerekebilir, yada vajinana kesik atmam gerekebilir, son an sezeryan a da alabilirim dedi. Açıkçası bu riskleri düşünerek bebeğimi tehlikeye atmak istemedim ve sezeryan a karar verdim. Yarın doğum yapacağım 💜 çatı muayenenizi olun sonrasında bu riskler söyler muhtemelen, bunlarıda göz önünde bulundurarak karar verin. Çatınız darsa bebek kanalda solunum sıkıntısı çekebilir riskleri var Allah korusun