Deletedmom_116 Syma_07 Uzun süre kullanımı yok kuzum eğer odası vs olmucaksa bı süreden sonra yatmaz bunda Ha ilk zamanlar için gayet iyi kulananlari gördüm memnunlar
Sila66 Syma_07 ben ıstagram sayfasından getırdım orjınal sayfa ısmı umay bebek sumay ne alaka anlamadım sahte olabılır bu ben orjınal sayfayı atayım
Syma_07 Sila66 aşkım ben böyle fazla yer kaplamayacak hafif kolay kurulum bişey düşünüyorum odasını yapacağım çünkü bunuda yatağımın yanına koyarım diye düşünüyorum Park yataklar büyük ve ağır kaba duruyor sanki
Syma_07 Deletedmom_116 bebiş biraz buyuyene kadar idare etse yeter zaten canım odasını yapacağım bunuda yatağımın yanına koyarım diye düşündüm
Deletedmom_116 Sila66 😂😂Eşimde bundan alalım dedi ben istemedim😂😂Amcamın kız vardı küçükken 6 ayı geçti ayağa kalkıp sadkiyodu baş üstü😂😂
nebakiyonkomikmi Sila66 Canım beşiğin içine ne serdin bende bu tarz beşik aldım kendi süngeri çok ince ekstra bişey mi aldın içine
Sila66 Syma_07 havale 755 mı ne kapıda ödeme 800 suan guzel teyzem de aynı sayfadan aldı cocugu 1 yasında daha yatıyor benım de suan bos halı guzel 😂😂