Dilekdognn Esra-ik06 Benimde 17 Nisan sağlıkla hayırla alalım kuacaklarımıza çok heyecanlıyım nasıl olcak bilmiyorum 🥰😂☺️
Esra-ik06 Esra-ik06 Esra-ik06 ben tarihî yanlış yazmışım pazartesi 17 si oluyor değil mi heyecandan tarihide yanlış yazdım😂😍
Hande20 Esra-ik06 benim de 17 Nisan sezaryen için gün aldım bugün ama eşimle problemlerimizden dolayı ne heyecanlanabiliyorum ne korku var içimde duygularım ölmüş gibi ne yapacağımı bilmiyorum çok çaresiz hissediyorum kendimi
Esra-ik06 Hande20 Allah yar ve yardımcın olsun canım neden ki?Rabbim kalplerinizi onun yolunda birleştirsin problemlerinizi gidersin inşallah🤲
Hande20 Esra-ik06 amin teşekkür ederim sağlıkla kucağımıza alalım inşallah yavrularımızı gerisi Allah’a kalmış hakkımızda hayırlısı neyse o olsun artık
Merve_vrl Esra-ik06 kızlar nasi anlaşılıyor ki bu? Hani o gün doğum yapacaksın gel mi diyecekler bana da? Ben yeni hamiş olduğum için henüz çözemedim bu konuları yanlış anlamayın lütfen 😂
Yazmelegi_ Merve_vrl sezeryan istiyorsanız eğer erkenden belli oluyor tarihiniz erken derken en erken 32.haftanizda gün alıyorsunuz
Esra-ik06 Merve_vrl sezeryan olunca planlı doğum oluyor canım ameliyat gününü belirliyorlar genelde 38 artıda alıyorlar sezeryan olanları normal doğumdada sancına açılmana göre hareket ediyorlar onun günü belli olmuyor 😇
Yazmelegi_ Merve_vrl normal aniden olabiliyor veya haftanız doluyor diyorlar ki gel şu gün suni sancı verelim diyorlar o şekilde öğrenebiliyosunuz diye biliyorum
Merve_vrl Esra-ik06 canım çok teşekkür ederim 🥰 umarım hepimiz sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız bebislerimiziii💜