Kubrakskn benim bebeğimdede 2 hafta gerilik var 38.haftadayız ve sadece 2600 gram minyon bebek genetikte olabilir dedi ama bana ısrarla sezeryan diyor bende ısrarla normal diye diretiyorum bana ilk gebeliğin doğuramazsın bebek ölebilir bile dedi bebek küçük olunca ne oluyor anlamış değilim yeğenlerimin biri 38 haftalık 2500 gram biri 40 haftalık 2900 gram ile normal olarak doğdu bende zayıf doğmuşum ve ailemde daha bu şekilde bir çok örnek var doktorum durduk yere beni strese soktu diyebilirim yemediğim bir şey kalmadı bebeğim kilo alsın diye ama az alıyor birde bana şey dedi bebek çok garip duruyor duruş şeklinden dolayı yanlış ölçümde yapılıyor olabilir dedi artık pek kafama takmıyorum kilosundan hariç başka hiçbir sorunu yok çok şükür inşallah sizinde başka sorunlar çıkmaz bebek doğunca zaten hızlı bir şekilde kilo alıyor içinizi ferah tutun