Kizlar mrb.. ben sezaryen olmadim ama acik myom ameliyati oldugum icin sezaryen gibi dikisim var ve ameliyat olali tam bir yil oldu daha. Su an 22 haftalik hamileyim dikis yerlerimde kasilma oluyor ama sayilabilecek gibi degil cekilme gibi ya da agirlik gibi bir his. Daha onceden sezaryen olanlar bu hissi hissediyor musunuz? Yoksa dr a sormam mi gerekiyor🤔