Miniminiben Kızlar hastane çantası için alınacaklar , abartı da olsun istemiyorum çünkü hastane ve ev arası biraz uzak. Gereksiz eşya götürmek istemiyorum. Siz neler koydunuz hazırladınız mi ? 32+4
ulkuakkoc Miniminiben bende bu hafta hazırlamaya başlıycam. Bizşmde hastane ve ev arası biraz uzak o yğzden koyduğum herşeyi fazla koymayı düşünüyorum
Miniminiben Bende uzak olduğu için çok götürmek istemedim , öyle düşününce aslında uzak olunca herşeyden koymak gerekli de bilemedim ya kararsızım.