Smgcnn Kızlar merhaba, 11 nisanda beta testi yapıldı sonuç 137 çıktı . Testi yaptırdığım da 5 6 gün adet gecikmem vardı. Sizce değer düşük mü normal mi ? Yardımcı olabilir misiniz ?
Aysel_krdg Smgcnn değerim düşük olması bir anlam ifade etmiyor canım 2 günde bir tekrarla düzenli 2 katı ve daha fazla bşr artış gösteriyorsa sağlıklıdır hayırlı olsun bu arada
Smgcnn Aysel_krdg bugün tekrar yaptıracağım camın testi inşallah sağlıklı bir şekilde artar 🙏🏻 cumartesi günü de doktora gideceğim , teşekkür ederimm
Aysel_krdg Smgcnn hadi bakalım hayırlı olsun bende yeni düşük yaptım inşallah en kısa zamanda bana da nasip olur sağlıklı bşr şekilde
Smgcnn Aysel_krdg inşallah hayırlısıyla güzel haber alırım🙏🏻 çok geçmiş olsun Allahım inşallah nasip eder, isteyen herkese de 🙏🏻