Baby_1 bende aynı durumu yasıyorum düşmüştü gecen ay 5.89 cıktı yine doktorum dozu arttırdı bebek icin sorun olmayacağını söyledi ama tsh icin kan testini sağlık ocağında verme sakın ben orada verdiğimde cok oynak cıkıyor sonuclar suan levotiron kullanıyorum 50 mg 2.89 a düstü daha da düsük istiyorum dedi doktorum bebege kontrol altına almazsak zarar verir ilac kullandığın sürece sıkıntı yok dedi ilaclarını kullan icini ferah tut