minikmucizeemaak canım ben sana şikayetlerimi söyle anlatayım 8 martta adet günümdü 17 martta Hsg çektirdim 8 gün önce yumurtlama gördüm ( değerlendirdim) son 5-6 gündür idrarda aşırı derecede yanmam vardı sürekli idrara çıkıyordum dün hastaneye gittim beta 2.30 rahim duvarı kalınlığı da 13mm bu sabah ta ishal oldum direk ishal gidiyorum ve bu sabah aşırı derecede geğirme var bende midem ekşiyo neden öyle oldu anlamadım dün serumda yedim serumdan mı acaba dedim