Bebeğim 12 günlük oldu ama göbek bağı düşmedi her bebekte farklı oluyordur ama normalde 1 haftada mı düşüyor, kaynanamda beslenemeyen bebeğim göbek bağı geç düşermiş bizim zamanımızda 5-6 günde düşerdi diyor. Bebeğim besleniyor mama vermiyorum sadece sütümle besleniyor ama ona göre doymuyor beslenemiyor göbeğide bu yüzden düşmemiş daha