Sevgi-27 doktor 21 mart’ta verdi şu an 13+5 haftalığım o zaman kaç haftalık oluyor bilmiyorum birkaç tane kullandım içinden kullanamadım yapamıyorum gerçekten çok zorlanıyorum midem bulanıyor ilaca kötü oluyorum o yüzden bıraktım 😔 sadece bulantı ilacı kullanıyorum başka ilacım yok zaten