Kızlar ben küçül bir şehirde yaşıyorum burda özel hastane yok. Özel için Ankara yada Kayseri’ye gidiyordum kontrole. İlk bebeğim Ankara da özelde doğum yaptım çok çok çok güzeldi sonrasında kayınvalidemde kaldım onlar Ankara’da yaşıyor. Suan ikinci bebeğim doğacak haftaya ama buradaki devlette doğum yapayım hazırlanmak gitmek valizleri hazırla falan gözümde çok büyüyor gitmek istemiyorum ama korkuyorumda devlette ilgilenmezler falan diye 🤦🏻♀️ Ankara’da olsa annem gelecek hastaneye kalmaya ama çokta gönüllü değil burda ol evimiz burda hem oruç hem bayram git gel yapmayım diyor 🙄 çok kararsız kaldım Ankara’ya gidip kayınvalidede kalmak istemiyorum ama hastane işi kafa karıştırıyor 😞