Kirmizibalik1 beyzanurk2502 mrb. siz bunu nereden duydunuz? Hastaneyi aradik hala sgk16bin sgksiz18 bin baska bisey demiyorlar yani yanlis bilgi 😑
beyzanurk2502 Kirmizibalik1 komşumuz on gün sonra orda doğum yapıcak ve bu hafta ödemeyi yapmışlar 12.500 olarak yani yanlış bir bilgi değil
Kirmizibalik1 beyzanurk2502 anladim.. heralde simdi icin birsey o. Cunku bu ay ve sonrasi icin 16 bin ve artabilir dediler bize de 😔
beyzanurk2502 Kirmizibalik1 evet canım geçici bir süreliğine öyleymiş artık bizim şansımıza kaç olursa 🫠🥲
Sultis Ben de Temmuz ayında orda sezersen doğum yapmayı düşünüyorum personel nasıldı? Odalar? Memnun kaldınız mı?
Sultis Powerblue-7 iyi günler Powerblue-7 iyi günler doğum yaptınız mı nasıldı? Personel ve odadan memnun kaldınız mız?
Powerblue-7 Sultis merhaba evet bir ay önce doğum yaptım personelden de odadan da çok memnun kaldım çok güzeldi hersey