İkili testimde sadece yaş riskim vardı 20. Haftada detaylıda beynin iki tarafında ventriküllerde sıkıntı vardı amniyosentez yapıldı çok şükür yemiz geldi sonucumuz şimdi üç haftaya kadar da Wes testi sonuçlarımız çıkacak inşallah o da temiz gelirse artık bi oh dicem mümkün olduğunca düşünmemeye çalışıyorum rabbim hayırlısını versin inşallah hepimize🙏🙏🙏