Yarın 20 haftalık olucaz kızımla normal de hareketlerini karnımda hissediyorum hatta gece uyurken tekme attı uykumdan uyandım böyle ara ara hissediyorum tekmelerini ama dün ve bugün hiç hissetmedim dün sadece 2 defa hissettim normal de hareketlerini daha çok hissederdim normal mı acaba 2 hafta sonra randevumuz var doktora korkmalımıyım