tugcee0 elifecem8 33 haftalığım bende başlasam mı diyorum doğum için ondan öncesi erken doğum riskim vardı o yüzden sadece yürüyüş yapabildim doktor pek egzersiz yapıp yorma kendini demişti şimdi her şey yolunda bende başlamayı düşünüyorum