Maras46konya-00 bebislerhakkinda maşallah bende 13+5 im doktor sadece tahmin yapmıştı bana kız demişti mayıs da kesin belli olacak ❤❤❤❤
Sabiha-1268 @bebislerhakkinda merhaba cnm gözünüz aydın zeynepkamile bende gidiyorum hangi doktor söyledi acaba
bebislerhakkinda Sabiha-1268 eda diye bir doktora aldim cok iyiydi resim de verdi 1tane 😀 gizem ceren ekici vardi hic memnun kalmadım ordan
Mommy48 Gözünüz aydın 😊 bende 16.haftada öğrenmiştim net olarak 💙 şimdi 29 haftalık oğlum 🙏🏼 sağlıkla gelsin miniklerimiz 👶
Maras46konya-00 bebislerhakkinda ay evet yaaaa inşallahh almaya başlayacam kesin belli olsun mini mini tatlışşş😍😍
Papatyaaa__ bebislerhakkinda aynen merak ediyorum😁benimde koskoca pipisinin resmi var elimde gidip gelip bakıyorum😂