Merhaba arkadaşlar, 7+5 haftalık hamileyim. Ama sabahları çok mide bulantım oluyor ve hiç bişe yiyemiyorum. Yemek görmek istemiyorum. Yaparken sıkıntı yok ama yiyemiyorum. Kahvaltı yapamıyorum. Çok üzülüyorum. Bebeğime zararı olur mu? Benden beslenmiyor bu zamanlar diye biliyorum ama yinede çok tedirginim🥲