busenaz68 Bugün Allah’ıma binlerce kez şükürler olsun ki 36+0 olduk doktorumuza gün almaya hem de oğlumu görmeye gideceğiz görüş günü olanlar varmi güzel anneler😁🧿👣
Yasminkrc busenaz68 biz de simdi gidiyoruz oglumu görmeye 👼♥️ 36+1 iz normal dogum olucak insallah bakalim napiyor beyfendi ☺️
Yasminkrc busenaz68 ciktik kuzucuk 2880 gram olmus ♥️ simdilik her sey yolunda bakalim bende hemeroid var son zamanlarda kanamalı oluyor onu soyledim doguma engel mi diye genel cerrahin bakması lazım eger doguma engel derse sezeryana aliriz dedi bakalim yarin gidicem ona da
busenaz68 Yasminkrc oyyy maşallah bebişe🧿🧿çok geçmiş olsun inşallah hersey gönlünce olur bende şimdi gidiyorum bakalım durumlar nedir 🥰
busenaz68 Yasminkrc eşimin yuzunden gectiktim çıkmış doktor aşırı sinirim bozuldu ya erken gel dedim o kadarda
siyahinciii Ben sabah gidip gördüm tek yumurta ikizlerimi 17. Haftadayız yerleri daralmaya başlamış sıpaların ama aynı kesede oldukları için kavgadan arta kalmıyorlar 🙃🙃
busenaz68 siyahinciii ne güzel nasip etmiş rabbim. Sağlıcakla gelsin minişler uzun ömürleri olsun inşallah ❤️