Benim 8 gün lekelenmem oldu bitti dedim dört gün sonra bildiğini regl gibi kanamam oldu ve 5-6 gün sürdü. Doktorumu aradım, ilk iki ay bu tür kanamaların hepsi normal dedi. Tabi ki düşükten sonra muayene olduğunuzu farz ederek diyorum bunu. Ben 1 hafta sonra kontrole gitmiştim zaten bakmıştı doktor rahmime.