Eeesraaa Kızlar ultrasondan çıktım şimdi doktor bebeğin kafası biraz büyük dedi son adet tarifine göre tam 27 haftamız bebeğin kafası 30 haftalık çıktı doktor önemli değil biraz kafası büyük dedi ama çok korkuyorum varmı böyle yaşayan offf panik oldum ben ya
B_48_A Eeesraaa korkulucak bir şey yok bizede aynısını söyledi ama korkma gayet normal ve sağlıklı olabilir böyle şeyler seninde kafanın çapı büyük bak dedi 😅😅 bu sağlıksız olduğu anlamına gelmez yani korkma dedi
Beyzasert Eeesraaa benim de bacakları 30 hafta olması gerekirken 28 dedi Farklı bir doktor hatta down sendorumu olabilir dedi ama bugün kendi doktoruma gittiğim zaman 2 hafta ön 2 hafta geri de olmasını normal karşılıyoruz demişti
kuzeymomsss Eeesraaa Benim oğlumunda hep ilerideydi kafası ve büyük doğdu, 37 haftalık doğmasına rağmen 36 cmydi. Sadece yenidoğan gibi durmuyordu o kadar bir problem olmadı
Benvebebegim Eeesraaa merhaba, bebeişiniz doğdu mu acaba ? Doğduysa kafa çapı nasıl ? Bizimde 3 hafta işlerden çıkıyor ? Bir sorum sıkıntı mı ? Bariz büyüklük mü var ? Sağlığı nasıl 🙏🏻
Buyumeyenanne kuzeymomsss peki dogum normal mi oldu sezeryan mi ? Benm de suan bebegin gelisimi önde ve iri bir bebek banada kafa buyuk catida yanlardan darlik var normal olmaz dedi ve sezeryana gun verdi. Normal yapmak istersen vakumla vs ugrasiriz dedi risk almadim ama sezeryanda istemiyordum persembe gunu dogum olacak nasipse ama kafam cok karisik 🥺
Eeesraaa Görüntü olarak büyük durması önemli değil bebeğin sağlığı iyi olsun yeter ki benim aklıma bambaşka şeyler geldi acaba kafasında bişeymi var falan diye
Melinayinannesi Banada milim buyuk demisti devlet hastanesinde ki bir dr. Daha sonra kndi dr uma gittim normal gorunuyo dedi o an ki pozisyondan da oyle gorunebiliyor bazen dedi
Eeesraaa Benvebebegim Doğdu canım dışardan büyük bi görüntüsü yok genetik sanırım kafası babasının kafasına benziyor yani ama içini ferah tut ultrason çoğu zaman yanıltabiliyor birde kafasında anormal bir durum olsa ultrasonda sıvı birikmesi olarak görünüyormuş doktorum demişti Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Allah bebeklerimize uzun sağlıklı ömürler versin 💙
Asunastrid Eeesraaa bana da o dönemler 4 hafta önde demişti. Çok korkmuştum. Korkmana gerek yok normal bir süreç sonra yavaş yavaş normale döner dedi. Şimdi 39 haftalığım o 4 hafta 1 haftaya indi. Korkmayın doğana kadar ergen gibi her yeri ayrı uzayabiliyor.
gunes88 Buyumeyenanne bence doktor ne diyorsa onu yapmakta fayda var 🙄 bir de cati muayenesi acıttı mi benimde var haftaya biraz korkuyorum😶
Eeesraaa Buyumeyenanne Benim bebeğim sadece kafa olarak değil tamamen iri bi bebekti doktor sezaryene karar verdi normal doğuma 6 gün kala sezaryene alındım yoksa bebek 5 kiloya ulaşmış olucaktı normal doğuramazsın dedi ben kabul ettim doktoru dinlemek gerekiyor bence ama korkulacak bişey yok sezaryen olduğum günün akşamı ayağa kalktım
Buyumeyenanne gunes88 yok hayir çatı muayenesinden kesinlikle korkmayin cok kisa süren doktorun eldiven giyerek iki parmagiyla.icerdeki.genisligi kontrol etmesi o kadr