nuranumut Arkadaşlar ne zaman kaçıncı haftada hamile çekimi yaptırdınız yada kaçıncı haftada düşünüyorsunuz bende yaptıracağım fikirlerinizi bekliyorum
Karsubng nuranumut ben 37. Haftada yaptırdım yani geçen hafta zaten fotoğrafçı profesyonelse şişlikleri falan düzeltiyor çok memnun kaldım ben 💐
Rmysarft nuranumut benim konseptim bahar çiçekleri şuan 20. Haftamdayım fotoğrafçıma beni en sona alın dedim ama o da çiçeklerin durumuna bağlıymış yani bence en iyi zamanlar 20 den sonra 24 25 bunlar çok ideal haftalar çekim için
alya00 ballikedii 35.haftada her yeriniz yüzünüz çok şişiyor daha erken yaptırırsanız iyi olur ayrıca çok ağırlaşacaksanız 35.te
ballikedii alya00 zaten normalde 34. Haftada yapılıyor 1 haftadan bişey olucağını sanmıyorum Şuan 27. Haftadayım
Pakizee Bir kac fotografciyla konustum en iyi cekimler 28-32 arasinda olanlar dedi. Bende o haftalarda yaptiracagim
Rmysarft nuranumut evet geçe kalınmamalı ben şuan bile uzun süre ayakta kaldığım zaman yoruluyorum ileriki haftalarda yorucu olur
Liliales nuranumut bana fotoğrafçı 28-32 haftalar arası yapılması gerektiğini söyledi ben de 31de yaptırdım. Son zamanlar ödem filan oluyor ya ondan heralde bir de hareket etmek zor oluyor diye olabilir